Kjøpsvilkår

 

Bestillingsfrister/antall
Vi har kort bestillingsfrist hos oss, ved bestilling på nett er fristen 2 dager før bestillingen skal hentes eller leveres. Vi kan også ta imot bestillinger på kortere frist, men da må det gå via telefon hvor vi sjekker muligheter sammen med dere.

Kontakt telefon. 51 61 21 50
Epost. post(at)skurvetunet.no

Åpningstider hos Skurvetunet.
For webbestillinger 24 timer i døgnet ( ved spesielle hendelser kan det være at vi stenger for muligheten til å bestille via webbutikken enkelte datoer, da er de datoene ikke mulig å velge)
Telefon er betjent. Man- søn. 10:00 – 17:00 
Epost er betjent Man-Søn 10:00 – 20:00
For befaring av bygg er vi tilgjengelig på avtale.
Kontortid er varierende. Vi er på Skurvetunet ved catering og selskap. 
Noen dager er vi ikke der andre dager er vi der fra morgen til kveld.

Levering til deg.
Skurvetunet kan levere din bestilling direkte til din adresse eller til en annen adresse spesifisert ved bestilling på kasse siden. Ved frakt gjennom Skurvetunet tilkommer det en avgift basert på din avstand til oss, ved levering på Søndager tilkommer det også en ekstra kostnad på Kr. 99,- pr. levering.

Hente hos oss
Du kan også velge å hente bestillingen selv hos oss. Adressen vår er Skurvebakkane 16, 4331 Ålgård.
Å hente hos oss er selvfølgelig gratis, og kommer ikke noe ekstra gebyrer på Søndager heller.

Vi lager og kjører ut catering hver dag mandag til søndag. Ved bestilling i vår nettbutikk kan du velge dato og tidspunkt for henting eller levering.
Levering og hentetider starter klokken 10:00 alle dager og slutter klokken 22:00 alle dager. Skulle dere gjerne hatt levering eller hente før den tid går det også. Bare å ringe oss på tlf 51 61 21 50 eller skriv i ordre notater at dere gjerne vil hente tidligere eller senere. Så ser vi hva vi kan gjøre og sender en bekreftelse på epost til deg.

Det er ikke nødvendig å ringe for å bekrefte at vi kan fikse mat til deg og ditt selskap før du legger inn bestilling via vår nettbutikk. Er butikken åpen og du forholder deg til 2 dager bestillingsfrist garanterer vi at vi kan fikse din bestilling.

Tilbud og promoteringer
Skurvetunet kjører noen ganger tilbud eller deals på vår nettbutikk. Disse kommer og går og gjelder for bestillingsdagen. Med andre ord har ikke levering eller hentedato betydning for tilbudet, men datoen du bestiller. Eksempel. hvis vi kjører et tilbud på et produkt og utløpsdato er om 1 dag kan du fortsatt bestille tilbudet med levering opptil 6 måneder frem i tid og få det til tilbudspris.

 

Bekreftelse og avtale

Ved å trykke «Fullfør kjøp» godkjenner du Skurvetunet sine kjøpsvilkår. Vilkårene gjelder i tilfeller hvor ingen annen skriftlig avtale er inngått mellom deg som forbruker og nettbutikk.

Kansellere Kjøp.
Ved kjøp med levering/henting lengre enn 14 dager i forveien kan kjøp kanselleres i sin helhet. Penger innbetalt via våre betalings løsninger vil da bli refundert For å kunne refundere trenger Skurvetunet ordrenummer, e-post, kontonummer for tilbakebetaling. Disse opplysningene slettes etter bruk.

Kjøp med henting/levering fra 13 dager til 7 dager før utlevering blir 50% av total kjøpssum beholdt av Skurvetunet, grunnet utgifter med innkjøp av råvarer, leie av personale etc.
Kanselleringer kortere enn 6 dager blir 85% av kjøpesum beholdt av Skurvetunet, dette for å dekke tap medført grunnet innkjøp av råvarer, planlegging av meny, selskap, avtale om arbeidskraft som vi fortsatt er pliktet til å betale våre ansatte osv.

Når du har gjennomført en bestilling mottar du en ordrebekreftelse på e-post, som forteller deg hvilke(t) produkt/er du har kjøpt. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen, når du mottar den, og undersøk om ordrebekreftelsen stemmer overens med din bestilling. Dersom det ikke er samsvar mellom din bestilling og ordrebekreftelsen, kontakt oss på tlf. 51612150, eller på post@skurvetunet.no.

Dagen din bestilling skal leveres eller hentes, vil du motta en ny epost. Denne eposten bekrefter at vi har kontroll og at din bestilling er i rute.
Eposten inneholder samme informasjon som din ordrebekreftelse og en bekreftelsestekst på at vi nå lager eller leverer din mat.

Opplysninger

 

Vi jobber stadig med å gi våre kunder korrekt produkt informasjon. Vi tar imidlertid forbehold om at skrivefeil, eller tekniske feil i tekst, priser og bilder, kan forekomme, og at dette kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring, eller på annen måte. Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling, eller deler av denne, dersom produktet er utsolgt. Skulle det oppstå situasjoner, f.eks. hvor produktet er utsolgt, vil du få melding om dette.

Når du legger inn bestilling hos Skurvetunet via vår webbutikk godtar du alle vilkår som skrevet her og at Skurvetunet kan benytte din epost adresse til fremtidige nyhetsbrev. Vi sender veldig sjeldent ut nyhetsbrev, men kanskje 1 eller 2 ganger i året har vi noe vi absolutt vil dele og sender da ut et kort brev.

Bestilling og betaling

Priser og forbehold ved handler

Alle priser er inkludert merverdiavgift (hvis ikke annet er nevnt ved prisen). Prisene er i stadig forandring og vi tar derfor forbehold om prisendring. Dette for å kunne tilby den beste kvaliteten til en god og rimelig pris.

For at vi skal kunne tilby deg LEVERING må du i kassen fylle ut alle felter som er krevd, deretter trykke FORTSETT for at leveringsalternativer skal dukke opp. Som standard er Henting hos Skurvetunet valgt. Dette kan du endre i kassen.

 

Betaling

Hos Skurvetunet på Ålgård kan du betale ved catering via;

Klarna

Direkte betaling (Visa, Mastercard, Maestro, Visa Electron)
Del opp betalingen
Få Først, Betal Senere (30 dager forfall etter levering)
Vær obs på at ved valg av Klarna som betalingsmåte vil det tilkomme et ekstra gebyr på 1,5% eks. mva. av totalsum i handlekurven, dette er for å dekke våre utgifter ved valg av Klarna (gebyret klarna tar av oss for å tilby Klarna er 2,99% + kr 3,50,- pr ordre, så vi dekker halve gebyret + 3,50,- men vi må dessverre få dekket 1,5% av dere som velger Klarna). Vi beklager dette, men uten å få gebyret dekt taper vi for mye og kan da ikke tilby betaling via Klarna. Vi anbefaler alle å betale ved Henting/Levering med kort eller Vipps som er gebyrfritt

Betal Ved Henting/Levering

Visa, Mastercard, Visa Electron, Diners club, Maestro, Discover, American Express, Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay, VIPPS mm. 

For Klarna sine brukervilkår trykk HER
For klarna sin personværnerklæring trykk HER